
Mediaägare, annonsörer och mediebyråer har enas om en ny mätstandard för utomhusreklam. Förra veckan lanserades Outdoor Impact 2.0 ett av världens modernaste system för utomhuskanalen.
Mediaägare, annonsörer och mediebyråer har enas om en ny mätstandard för utomhusreklam. Förra veckan lanserades Outdoor Impact 2.0 ett av världens modernaste system för utomhuskanalen.
Efter många års arbete så har medieägare, medieköpare och annonsörer tillsammans lyckats skapa ett av världens mest avancerade mätsystem och planeringsverktyg för utomhusmediet.
Nu introduceras Outdoor Impact 2.0, det nya planeringssystemet för utomhusmediet i Sverige. Nu är Outdoor Impact 2.0 äntligen här, Sveriges nya system för att beräkna kontakter, räckvidd och frekvens för utomhusmediet. Det är ett av världens modernaste system för utomhuskanalen och kommer med många nyheter: allt från uppdaterad och fördjupad information om de drygt 40 000 […]