Testa systemet
Outdoor Impact 2.0 innehåller data om över 40 000 reklamytor över hela Sverige och vem du når med reklam på dessa ytor. Både utomhus i olika gatumiljöer, och inomhus i köpcentra och stationer. Med allt från stora digitala skärmar på husfasader till mindre affischtavlor i tunnelbanans rulltrappor.
Informationen i Outdoor Impact om hur många du når med utomhusreklam är unik på många sätt:
– Mäter kontakter med människor – även när det är digitala enheter
– Mäter reklamräckvidden – eftersom reklamen är innehållet
– Mäter det som kan påverka mottagaren – tar hänsyn till faktorer som kan påverka synbarheten av objektet/reklamen.
– Mäter hur människor rör sig i samhället – mediet är en del av vår urbana miljö, både inomhus och i gatumiljöer
– Mäter med transparens och samverkan – all data är från publika källor eller verifierad externt, och metodiken beslutas och övervakas medieägare, annonsörer och byråer i samverkan
Testa Outdoor Impact Avancerat
Nu lanserar vi ett helt nytt användarsystem i två versioner. Här kan du prova den avancerade versionen, som är tillgänglig för dig som är certifierad användare.
Observera: inloggning krävs.
Har du inget konto? Kontakta Ulrika Danielsson så hjälper hon dig att skapa ett konto och planerar en första utbildning.